Monday, October 4, 2010

~ telah terbukti~

salam syang semua~

maaf kepada yang membace..
asek post sedey je kan..
errmmmm

semalam...
berakhirnya segalaya...
tamat!
cukuplah penderitaan saya sejak 2008
kusangkakan panas hingga kepetang...
rupanya hujan lebat diwaktu pagi..

punah luruh hatiku...
terbukti benar sangkaan dan ragu2ku selama ni..
yang nyata...kau hanyalah seorang..
PENDUSTA!!!!

kau bermain ngn kata2 manis..
berjanji palsu..
lidahmu bercabang 10!
kau memg pendusta!!

bodony aku mempercayai kamu..
aku dibutakan dengan cinta..
yang buruk menjadi indah..
yang busuk menjadi wangi..

aku serik dimaenkan oleh mu..
xpernah meghargai pengobanan dariku..
xpernah mengenal erti kejujuran dan keikhlasan

"susah senang bersama"??
aaarggghhh...
ak benci statement ko!
kau hanya mepergunakan aku
aku sangat menyesali kebodohan aku ni...

YA ALLAH....
berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi semua ini YA ALLAH...
segala yang terjadi ini..psti ade hikmatnya..
semoga ALLAH meredhai idupmu..
~semoga kau berbahagia bersama auta dirimu itu~

No comments:

Post a Comment

apa yang anda rase??