Friday, October 1, 2010

~ air mataku menitis jua~

salam sayang semua......

apa yang saya buat hari ni serba tak kene...
tak tahu kenapa.....
saya stil lagi sedey....
badan terase lemah sangat...
semangat saya dah hilang....
kekuatan saya juga dah hilang....
hilang ntah kmane....susa untuk saya cariknya kembali.....

setiap saat saya teringat ape yang die da wat kat saya...
die janji die da xnak ulang ag...
tapi die tetap buat lagi...dan lagi...dan lagi....
tapi kenape saya tetap maafkan dia?
tak serikkah saya dipermainkan?
mana ketetapan ati saya?
bila saya tanya,
jika dia berada ditempat saya...
apa yang dia akan wat?
dia hanya menjawab...
dia akan undur diri.......
kerana tak mahu lagi tersekse....
itu jawapan die?
hati saya bertambah3 sedey mendengar jawapan die....
YA ALLAH.....
berikanlah kekuatan yang berpanjangan kepadaku ini ....
untuk aku lebih tabah mengharungi ujian idupku ini YA ALLAH.....

No comments:

Post a Comment

apa yang anda rase??