Friday, August 13, 2010

~ rindu ~

salam sayang semua...
1stly nak ucapkan...
selamat berpuasa...
semoga puasa taun ini lebih baik dari yang lepas...

puasa taun ini agak sedey.....
biasalah...duk jauh...
ati ni trase SANGAT SUPERDUPER RINDU........
saya rindu kat keluarga saya
mak...abah...kakak2 saya..lebih2 ag yg kt sarawak tu..
rindu nak gadoh ngan die...huhu
tambah rindu kat anak buah sayalebih2 ag piya,icha,and wandah...
specially budak botak 2..shahid..huhutrase rindu giler sebab tym cuti ritu jage diorang
MySpace
RINDU....!!!!!
nak balik umah...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*mode HOMESICK now...
cam dak kecik la saya ni...
maybe ni last sem....
2la jadi
camni.....
MySpace
ag 1 nak gitawu...
saya rindu kat die....
kat dielah.....
die jauh sangat2....
huhuhu....
walaupun baru aritu die datang melawat saya kat ump...
tapi terasa cam da setahun tak jumpe..
RINDUNYEEEE.....
miss him sooooooo mucchhhhhh....!!!!
huhu...
arap die pun rasa begitu.. :(

No comments:

Post a Comment

apa yang anda rase??