Wednesday, March 30, 2011

~ patah tumbuh hilang berganti~


salam sayang semua....

i'm not single!

mesti korg ckp...senangnye sy ni carik pengganti....
yelah...rase2 cm br je berpisah ngn mamat tak guna 2...
ops..terkutuk plak...
sowi3....

sape kate senang???
tyelah pakwe sy sekarng ni?
lame ke kejap tunggu sy trime die??

die muncul sejak ex sy wat hal kali pertama...
die pendengar yang setia....
die la tempat sy berkongsi cerita...
walaupun die xsuke dengar...
tapi die tetap jugk dengar...
since sy sem 2 ag....
tp die sabar tunggu sy...

siyes memg susa nk lupekn 1st LOVE....
tapi...sy padamkn dengan cinta yang ikhlas dari seorang lelaki....
saya tw..memg die betol2 syg sy....
walaupun sy wt hal...
(sy blik kt ex sy n kantoi cz sy clash)
tp die bg kemaafan kt sy.....
die sgt baek...
dan trime sy seadanye....
die xpernah mintak sy ubah ape2 yang ade kt sy....
die snggup tunggu sy....
die banyak bersabar ngn kerenah sy....
die xpernah marah or tengking sy....
die sggup wt pape untuk sy...
die sggup korbankn mcm2 untuk sy....
siyes dr ati sy....
awk sgt baek....

sy da mula jatuh hati pada awk....
maafkn sy sebab selama ni sy buta dengan cinta pertama sy...
maafkan sy kalau sy bukan yang terbaek untuk awk....
maafkan sy sebab wt awak terlalu lama menunggu sy....

betol kte org...
"jika inginkan cinta yang ikhlas, cintailah mereka yang betol2 ikhlas cinta kt kita"
susah nk twu bukan...??
tp hati kita akn bg jawapn die...

jgn buta kerana cinta....
biarkan cinta buta kerana kita...HAHA

awak....
saya sayang kat awak....
thanks HAFIFI HAFIZ BIN HASSAN :)
semoga kita berkekalan oke....
with fullest of love : AinSyA :) <3



11 comments:

  1. congrates ainsya.... smoga berkekalan!!!!

    ReplyDelete
  2. aminnn :)
    thanks sume..doakan tw :)

    ReplyDelete
  3. kite tengok dah kawin mcm mane haha

    ReplyDelete
  4. tu yang wat aku takut tu..hehe

    ReplyDelete
  5. encha, aku xsabar nak makan nasik minyak

    ReplyDelete
  6. congrats dear....ko tak single...aku plak single...huuuu.. T_T

    ReplyDelete
  7. eh..npe intan??story dear :(

    ReplyDelete
  8. baru la nmpak muke die ngan jelas.. selalu samar2 je. huhu

    ReplyDelete

apa yang anda rase??