Saturday, January 29, 2011

~ ape saya buat ni??? ~


salam sayang semua~

buat pengetahuan semua...
sem ni saya xbelajar kt UMP...
tapi saya praktikal...

mula2 sangat2 excited nak praktikal..
bermakna berakhirnya zaman diploma saya...
lagi2 bile elaun pon tinggi
1/2 K...!!!

bajet...macamla banyak sangat...
kire oke la dr xde langsung...
saya praktikal di UDA HOLDINGS BERHAD...
Urban Developer Authorities

macam name besar..
name pon developer kn...
saya ingatkan dia akan hantar ke mane2 stempat yang die nak bangunkan
rupe-rupenyeeeee......
die anta kat POS MALAYSIA!!
tw x mknenye ape?
saya hanya wat FACILITIES MANAGEMENT!
repair ekon.tuka lampu.service lift.reset elektrik..
senang cite sume mechanical and electrical engineeringla..
dan sume yang berkaitan ngn facilities.
termasuk cuci bangunan..
uwaaaaa!!!!MySpace
sgt sedey oke...
xde kaitan ngan civil engineering
saya nak belajar kt site yang baru nak dibina...
bukan yang telah lama dibina....

sedey2 memang sedey...
mungkin ade hikmatnye knape saya dihantar kesini
bos saye baik...
staff sume pon baik..
saye kne trima sume ni..
insyaALLAH...
saya kuatkan diri saya untuk bertahan..
MySpace

No comments:

Post a Comment

apa yang anda rase??