Thursday, March 26, 2009

~~ anak-anak ku sekalian~~

isy..bukan anak aku yang sebenar...blom masenye ag.lalala~
tp ni anak2 buah aku...
aku rindu kat dowang...
mereka cam anak aku sendiri.....
mereka amat nakal.....
letih aku menjagenye.......
gmbar ni x sume ade....ade 3owg yg xde kt dlm gambar ni.........
missed them da much!!

ni kak nor...bersama anak2nya..yang sulung...xjoin same....


ni anak kedua abg nizam...emmmm.....


ni ank kak ijan...mereka amat nakal...adoi...aku menjage dowg tym aku cuti sekolah...smpy skang pun..hehehe

ni adam...yg paling junior wt mase ni...anak bongsu abg nizam...abg tiri n kakak tiri die xde gmbar la...juz ade sowg je...yg lelaki sowg 2..huhuhu

ni anak2 abg razi aku yang kat penang...dowg comel sangat...mix..

ni anak buah aku yang aku jage sejak kecik kt kg...icha n piya...anak kak eris

tym ni raya 2006......

masa kami bercuti di cameron highland...mereka bersama along aku tercinta..


selepas penat mereka bermain

mira(18),ayie(18),nazim(14),emil(13),nazir(10),aiman(10),
aqif(9),syahir(9),adeeb(7),nurin(7),auni(6),farah(5),
wandah(5),icha(5),piya(3),izz(1),adam(1/2)


sayang sangat kt dowg cam ank sendiri...!!
penyeri umah kt kampung.....




No comments:

Post a Comment

apa yang anda rase??