Monday, February 9, 2009

~ pelik ~




Cuti tahun baru cine bermule.....

owang da stat balik kampung da

tapi bukan untuk family aku......
kerana....kami akan bercamping kt utan!


sonok2.....
hehehe

orang beraye,

kami duk utan

tapi bukan tengah2 utan la...
kt pinggir utan je.....
kt tgjung malim....

sungai die bes!
ptg pas kami dirikan khemah
sebuah kete terkandas di dlm sg

haha

padan mke

sape suh kaco ktowg mndi

hehehe

lame ar gak kete 2 nk kuakn dr air

cz terbenam kt pasir

hehehe



malam 2 plak

aku dan kakak aku g toilet kt kwsn utan 2

malu nk melepas kt sungai

takut2 pn g ar gak

tetibe kakak aku menjerit

aku ingat die nmpak antu

rupenye...

seekor kambing dlm kolah 2

pelik2....

tp cuak ar gak

hihihi

nasib baik kambing 2 bertuan

hehehehe

orang empunye resort kt depn 2 ckp

pas kedatangan kami

2 kjadian pelik berlaku dalam mase sehari

hahahaha

2 yang pelik berlaku

yang besnye......

i'm happy with my luvly family
mereka amat bes
i luv u all!
kalu ade mse ag

kte g lg ek

hehe

jgn 2 ari

bg lme2

even kt tmpt xde air...

advance cket!

hua3


No comments:

Post a Comment

apa yang anda rase??