Tuesday, January 6, 2009

{[ JaKeT pErkaSa ]}

Last Nite... aku amek jaket yg da sesem tertangguh.. entah nape lmbat sgt dapat.. nak kate special edition,sme je ngn fakulti len... aish.... pekasa2.. bkn nak salahkan perkasa, tp JOHAN TAILOR..hehe jangan tempah baju kt situ, nnt lambat dpt..haha..jahat sungguh ayatku ini..naseb bek beg yg die bg purple colour..so..xdela marah sangat.. nila rupe jaket fakulti aku..hehe

Pas dapat je pe lagi kami.. posing ar puas2..hehe.. nmpak cm polis pn ad gak, cm suksis pn ad...tp...cm guard ump je...hehehe..ni la membe2 awam aku yang segan nk pkai jaket ni kt lua..so..pakai jela dalam bilik..hehe..cam kurang betol je kami ni..dulu kutuk fakulti len..tp ktorang lak yang wat..haha



ktowg nmekn gamba ni, geng jaket awam..hehe


kt ats ni aku n nana
kt bwah ni aku n iqa

No comments:

Post a Comment

apa yang anda rase??